onsdag 15 augusti 2012

Ååååhh!

Kan det verkligen vara värt att gå igenom det här för att bli något så fånigt som knäppdoktor? Fast nu har jag ju tagit så mycket studielån så det kanske är lika bra att försöka förstå den där faktoranalysen. Men FY var tradit det är! Nåja, jag ska härda ut någon timme till och sen får jag minsann gå ut och ta en kopp kaffe. Om inte annat så är det ganska skönt att bara hänga hemma. Det har ju blivit en del flängande, och from nästa vecka blir det ännu mer av den biten, så jag ska väl bara passa på att njuta lite av mitt råtthål när jag har chansen (som om inte den kommer att återkomma hela hösten sen...). Och Visfjabben har ju gett mig en massa, massa film så jag behöver inte vara sysslolös om statistikinspirationen skulle sjunka (mer än vad den redan har gjort). Och så väntar jag på att Konstnären ska trycka ut sin bäbis. Det ska bli spännande!

Inga kommentarer: