onsdag 10 november 2010

Sakta men säkert....

Woohoo!! Jag kan nästan andas!! I natt kunde jag det inte så då fick jag vara uppe istället, men nu har det börjat släppa lite så om jag har tur kan jag lägga mig ner när jag kommer hem och vila utan att vara rädd för att kvävas. En härlig känsla. All heder åt denna starkt kritiserade läkemedelsindustri. Men inte ska man vara lycklig i längden; som straff för att täppan började släppa så fick jag mag-ont och sedan lyckades jag spilla rödbetor på min vita tröja, och detta var INNAN jag hade fått ur matlådan ur plastpåsen....
Annars har det mest varit möten idag, förskola, skola och en testning. Sedan planering och bokning av nya tester. Nu ska jag hem och bota min havregrynsgrötcraving (!!!!!!) och sova lite. Senare ikväll blir det antagligen lite musiklyssnande på lokal med Lakritstrollet. Nu får det minsann vara slut på mitt sjukande!

Inga kommentarer: