måndag 8 november 2010

Snor och kallt

Attans vad kallt det skulle vara idag då. Det passar ju utmärkt till min snart tre månaders långa förkylning. Nu är jag faktiskt trött på att vakna mitt i natten och inte kunna andas så i morgon blir det att ringa vårdcentralen för att kolla om de har riktigt nässpray, eller möjligtvis en nässköljning. Annars kan de ju alltid hugga av huvvet på mig, så slipper jag skiten.
Men först ska jag diska. Min diskborste hittade jag i soppåsen. Minns inte att jag har slängt den. Undrar vad farbror Freud skulle säga om det. Dessutom tror jag att jag börjar bli gammal; i fredags gick jag och Lakritstrollet för att ta en sen öl, men på Ölstället kunde man inte vara för där var det alldeles för hög musik och för mycket människor. Usch och fy. Men min ungdom tog jag igen lite i lördags då vi var på middag med tillhörande party hos A.K.A och killen. Snällen var också med. Mycket trevligt.
Idag blir det modeller och Hollywoodfruar.
Och så har jag skrivit min första remiss, misann!

Inga kommentarer: