torsdag 19 april 2012

Jaha

Jaha, det var ju dumt att ha roligt i tisdags, för nu blir allting, om möjligt, mycket tradigare än tidigare. Från affären fick jag med mig två follor, ett paket av affärens egna, näst billigaste, grillkorvar och lite potatis. Så har min mathållning sett ut den senaste veckan (fast då har jag ätit farligkorv, för det har varit rea på den). Tragiskt? Ja. Och det är mycket värre än det låter. Längtar mest tills i morgon kl: 13:00 då tentan är över. Kanske får jag och Sockervaddet gå till Kocken sen, men bara om Skellefteå förlorar ishockeyn ikväll.
Som tur är har jag världens bästa handledare i klientarbetet, som kan stötta upp en när det känns som att allt barkar rakt åt helvete.
Nåja, nu residualer och Q-faktoranalyser och chi2 och oberoende t-test och Spearmans korrelationskoefficient och kontrasttest och mög och SKIT!

1 kommentar:

miss fabulous sa...

Hehe..."Spearmans"...