måndag 8 oktober 2012

MÅSTE!

Idag ska jag försöka vara duktig. Tvätt och lite, lite städ, men framförallt måste jag börja med skolarbete. Om jag någon gång i framtiden vill ta min examen så måste jag verkligen få tummen ur. Dessutom ska jag träffa min handledare om en vecka och det kommer att bli otroligt pinsamt om jag inte har fått någonting alls gjort på enonhalv vecka. Kl: 15:00 ska jag träffa Konstnären med bebis, så nu har jag 6 timmar på mig. Läsa artikel. Fast p1 är intressantare. Fundera över frågeställning. Fast boken om högerpopulister är mer spännande. Gå till biblioteket och låna någon form av metod-bok. Fast promenera ska jag ju göra kl 15:00 så det verkar inte så lockande. Biblioteket kan få besök av mig i morgon. Då kanske jag tom ska sätta mig där och försöka göra någon nytta. Hemma finns det ju så mycket annat som lockar.

Inga kommentarer: