tisdag 30 oktober 2012

Nya rutiner

Ja, för att undvika stress och alldeles för mycket självförakt baserat på lathet så har jag lite nya rutiner. 07:00 får jag vakna, vila till 07:30 och sen gå upp och dricka kaffe. Mycket vettigt får jag oftast inte gjort förrän 09:00 men då har jag iaf gjort ovettiga saker ca en timme innan jag går upp i vanliga fall. Det är inte alltid jag får gjort så mycket vettigt efter 09:00 heller, men iaf lite mer än vanligt. Jag passar också katter, men tyvärr bor alla tre i närheten så någon direkt motion blir det ju inte om dagarna. Nåja, det gäller bara att härda ut till den 26:e januari, och hoppas på att jag är klar med allt då. Just nu är jag lite i ett limbo, greppar efter halmstrån eller vad fan det heter. I övermorgon och några dagar framåt blir det semester i en större huvudstad i utlandet, och efter det börjar flängandet norrut igen och sen hoppas jag att det blir lite ordning och reda på skolarbetet.

1 kommentar:

also known as sa...

rutiner är bra och till för att brytas!