torsdag 8 oktober 2009

Allt för min syster

Min älskade skitunge till syrra gav mig hårtoning som hon tyckte att jag skulle testa, och eftersom jag har stor respekt för henne men mindre för mitt hår så sitter jag nu här med en lätt sveda i hårbotten och väntar på att få tvätta ur det. Med tanke på att jag bor i en skog och inte ska träffa någon utomstående innan onsdag (förhoppningsvis) och detta är en toning som ska gå ut efter ca 6 tvättar, så ska det väl inte vara någon större fara om det ser för jävligt ut. Jag färgar håret som jag gör det mesta jag tar mig för; halvhjärtat och utan större engagemang, vilket brukar märkas på resultatet.
Snart dumvålds-tv på kanal 6.

2 kommentarer:

also known as sa...

hur blev det? bild, bild!

Dr Ebellsten sa...

Det blev inte så mycket. Henna rules, låter ingenting bita på sig!