fredag 23 oktober 2009

Flyttgöra

Snart är det dags att börja packa inför flytten. Innan onsdag ska det vara gjort för sen åker jag till södern och stannar där tills det är dags att flytta. Någon större flyttångest har jag inte för ovanlighetens skull; skivor, böcker, filmer och kläder är ungefär vad jag har att packa. Och inte speciellt mycket av varje heller, eftersom det mesta av mina tillhörigheter ligger på en vind i Malmö. När jag väl är på plats ska jag börja mitt nya liv. Noll tv och noll sällskap ska väl kunna få mig att göra mina läxor. Hoppas jag.

4 kommentarer:

Fegisen P. sa...

Det verkar inte bättre.

Soffipropp sa...

Men 1000 internet!

Dr Ebellsten sa...

JA! Massor och massor av internet och det snabbaste bredbandet i världen och trevliga vänner som vet var man ska få tag på massor och massor av serier!

also known as sa...

Å alla nya vänner som dansar och spelar harpa