tisdag 18 januari 2011

Hurra!

Nu sitter jag här med min nya dator. NYA!! Inte bättre begagnad. Den verkar hur bra som helst, ska bara lära mig var knapparna sitter.... Att hitta till datoraffären var däremot ett kapitel för sig. Kanske är det så att de hatar personer som inte är bilburna.... Först stadsbus, sen gul buss och sen gå, gå, gå. Och på vägen tillbaks missade jag den gula bussen för jag kom inte över vägen för alla bilar. Vilket i sin tur innebar att jag missade tåget. Och sen var det skridskogata hem. Allt detta under en viss trötthet pga min nya lekkamrat igår. Vi drack vin. Massor. Och Klassens Ljus är så ung, så ung men ungdomarna av idag tål inte så mycket så idag var hon så trött, så trött. Nåja, ikväll blir det film-tajm för jag har redan gjort min läxa!

Inga kommentarer: