onsdag 5 januari 2011

Nästan frisk

Lagom till nyårsafton fick jag en släng av baconsnuvan verkade det som. Jag låg i sängen och fick kyla mig med folkölsburkar medan andra slogs om musiken eller välte ner saker och krossade glas och tog sönder frysar. Precis som en nyår ska vara alltså. Sen har jag fått ligga i sängen i flera, flera dagar och stackars Lakritstrollet har fått springa rundor till köket för att hämta piller och dricka. Igår lyckades jag släpa mig till min lägenhet och A.K.A kom dig och hjälpte mig att städa och fixa (eller, hon städade och fixade, jag försökte mest hålla mig upprätt). TACK! Igår somnade jag tidigt, tidigt så idag är jag lite bättre. Nu kommer paniken istället; om en vecka sitter jag på tåget till Stockholm och jag är inte klar med hälften av det jag borde vara klar med....

Inga kommentarer: