torsdag 17 maj 2012

Brorens fölsedag!

Igår lyssnade jag på blues. Det var jättedåligt och jag skämdes mest hela tiden. Mina bekanta skulle vara med och tuta och spela på strängar men de skämdes också så vi gick till ett annat ställe och tog en öl. Nu har jag lagat ärtsoppa och ska ta mig till skolan. När det är helg brukar det inte vara så många där och då kan man sitta i lugn och ro i skrivrummet och dricka kaffe där fast det är förbjudet. Ska vara duktig och skriva en massa idag och i morgon så att jag kan åka till Hufvudstaden i morgon eftermiddag för att hälsa på Proppan (som har gjort det ekonomiskt möjligt för mig att ha roligt i helgen, tack för det) och kanske Visfjabben. Sen får jag inte träffa dem på länge, länge eftersom jag snart flyttar till Södern.
Nu får jag bara hoppas på att min kod till mottagningen fungerar så jag inte blir inlåst på skolan. Det har hänt förr...

1 kommentar:

Soffipropp sa...

Vassego och hurra för besök!