tisdag 8 maj 2012

Nöjd och duktig!

Jag blev så nöjd, så nöjd med mitt hår! Vill klappa mig själv på huvudet hela tiden för det är så lent och mjukt och mysigt. Jag hade liksom glömt hur skönt det var. Bortsett från att jag klippte av mig håret så var jag duktig på andra sätt igår; jag skrev klart hela min terapisammanfattning och en sessionsrapport och journalanteckningar. Skrev och skrev och skrev. Sen fick jag dricka lite öl och bli tillfrågad om att passa Lilla Familjens minsting nästa tisdag, vilket jag, hör och häpna, ser fram emot! Snart ska jag gå och få ryggen knäckt för sista gången och sen blir det att skriva om klientarbete ur ett affektfokus med konflikttriangelen som grund. Visst låter det spännande! Sådär, säger jag...

5 kommentarer:

Soffipropp sa...

Bildbevis or it didn't happen!
Hur har du det i veckan förretsen? Typ i morrn eller på torsdag.

Åsa Bällsten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Andreas sa...

Jag vill med ha bild! Jag har inte sett dig nyklippt sedan MITTEN AV 90-TALET.

Andreas sa...

And sorry about the caps lock

Jenny sa...

Vad de sa! Antingen bildbevis, eller besök.