söndag 27 maj 2012

Helgen och veckan som kommer

Som skrivet, kalaset i fredags var mycket trevligt och alla var nöjda och glada. Igår var jag ganska glad men väldigt, väldigt trött och jag skyller allt på Yogakillen som tyckte att det var en bra idé att ta med sig Kosken Salmiaki till mig. Gårdagen tillbringades först utslagen i soffan och v75 och sedan med filmtittande, först dansk socialrealism och sen skinnhuvve-film. Sen fick jag somna. Idag har jag druckit fjollvin i solen och nu hänger jag i soffan med dum-tv. Måndag blir det tvätt och planering av de sista dagarnas luncher och middagar. Möjligtvis en cykeltur till badplatsen. Tisdag blir det två ventileringar och lämnande av gamla kläder till second hand. Onsdag ska jag först passa Lilla Familjens yngsta och senare de två andra för att sedan träffa hela Lilla Familjen och äta middag med dem. Torsdag blir det sista skoldagen och sedan packa och hänga med Sockervaddet och sörja att vi inte ska bo ihop mer. Fredag blir sista packningen och på något sätt ska jag ta mig till stationen och tåget till Södern. Sen kommer Lakritsrollet och möter mig på stationen och följer mig till min lägis! (Jag ska också se om jag hinner med en öl på uteserveringen på Musikstället innan jag sticker.)

Inga kommentarer: