onsdag 23 maj 2012

Nedräkning

Tänk så nöjd man kan känna sig för att man har gjort precis det som har förväntats av en. T ex som att lägga in de sista journalanteckningar och skriva de sista sessionsrapporterna. Vissa av min lärare kan inte känna sig lika stolta med tanke på att de aldrig vill rätta klart metod-tentan. Och i morgon är sista dagen för anmälan till uppsamlingstentorna. Jag är till 98% övertygad om att jag inte klarade tentan och kan därför anmäla mig i morgon, men det är en principsak! Annars är det mest fint väder och både igår och idag har jag tagit långa pw:s för att titta lite på Tråksala. Igår en timme och idag 1½. Nu är min rygg trött, trött, trött och jag är sketahungrig. Ska bara orka ta mig upp ur soffan.
Sen är det två handledningar, två seminarier och två ventileringar kvar, sen är det över för den här terminen!

Inga kommentarer: