fredag 4 maj 2012

Göra-inget-viktigt-dag

Fortfarande inte frisk. Inte i huvudet iaf. Min handledare tyckte att jag inte skulle göra någonting av vikt idag och hon har jobbat som psykolog i 40 år så jag litar på henne. Fast jag har gjort lite, som organiserat kommande vecka. Förhoppningsvis ska jag få ihop allt på något konstruktivt sätt. Ikväll ska jag och Sockervaddet få gå till Kocken och få mat och sedan ska vi vidare till Mörtanuset (a.k.a Yogakillen, Mörtanuset är Kockens påhitt), men först senare, för innan dess ska Mörtanuset träffa sin "slyna" (även det citat från Kocken). Det känns skönt att de blivande psykologerna har ett så väl utvecklat språk. Jag blir kallad "ditt jävla as" i nästan varje sms.
Nu ska Sockervaddet laga lunch. Det innebär att det snart blir ett avsnitt Buffy.

Inga kommentarer: