söndag 20 maj 2012

Nervig...

I fredags åkte jag som sagt till Hufvudstaden. Där fick jag hänga hos Proppan med henne och Lill-Skiten och finkisarna. Senare gick jag och Proppan ut på lokal, en liten lokal med många människor. Där kunde man dricka öl. Igår blev det pizza och ett skräckmästerverk om en robot som hette BB. Vi hade tänkt se Imse Vimse Spindel, men den gick inte att få tag på nånstnas. Senare åkte jag till Visfjabben, där jag fick både vin och mat serverat. Vi pratade mest i mun på varandra, mest om dåliga skräckfilmer och bra musik. Nu har jag kommit hem och är lite nervös inför morgondagen då jag ska avsluta mina två klienter. Läskigt. För att skingra huvvet ska jag minsann ut på en en-timmes pw (som de unga, fräsiga säger). Sen ska det planeras och organiseras inför morgondagen.

Inga kommentarer: